I lördags ställde jag ut några av mina tavlor på Vårgårda naturfotofestival. Jag har inte varit på denna festival tidigare men den här gången kom jag äntligen iväg. Med tanke på att jag inte ställde ut under konstnatten i Tidaholm i år så kändes det lite kul att få visa mina bilder någon annanstans och kanske framförallt för folk som förväntar sig att få se naturbilder. Det blev många trevliga möten och samtal. Det kändes också roligt att få se alla andra fantastiska naturbilder (Mycket hög kvalitet på det mesta jag såg). Hade hoppats få prata med lite av de andra utställarna men det kändes som jag nästan var den enda som stod och pratade med folk om mina bilder. Lite märkligt kan jag tycka för det är ju mötet med människor och den respons man får som är det roliga med att ställa ut bilder. Det kan ju iof ha varit så att jag hade så fullt upp att prata att jag inte lyckades se så många av mina medutställare men kan inte låta bli att fundera lite över vitsen med att ställa ut, om man åker dit och hänger upp sina bilder och sen åker tillbaka först när allt ska plockas ner. Otroligt trevligt var det i alla fall och stort tack till alla er som kom och pratade en stund :-).

Lämna en kommentar